blog

"Nie ma łatwej drogi do miejsc, gdzie warto iść"

AA

Zbyt wiele zapytań ofertowych?

2011-06-06 09:57:31 | Porady | autor: Adrian | dodaj komentarz

Nawiedziła Cię klęska urodzaju. Otrzymujesz więcej zapytań niż jesteś w stanie obsłużyć. Na domiar złego większość z nich nie do końca pasuje do Twojej oferty. Zauważasz, że spędzasz dużo czasu odpisując na maile, które ostatecznie nie przyniosą Ci żadnej wymiernej korzyści.

Jeśli z irytacją przytakujesz czytając powyższy opis znaczy, że przyszedł czas na zmiany.

Promocja

Upewnij się, czy Twoja strona WWW i inne materiały promocyjne wyraźnie określają "dla kogo pracujesz" i "co właściwie robisz".

Inaczej: zadbaj, aby Twoja oferta nie przyciągała Klientów spoza grupy docelowej, jaką wcześniej wybrałeś.

Współpraca

Jeśli mimo to zapytań od Klientów spoza Twojego "kręgu zainteresowań" jest zbyt wiele - nawiąż współpracę z kimś, kto będzie w stanie lepiej sprostać ich oczekiwaniom  i tam "przekieruj" (względnie można wykorzystać również tzw. podwykonawstwo).

Ty zaoszczędzisz cenny czas, a Klient będzie zadowolony. Dodatkowo zdobędziesz wartościowe kontakty i partnerów.

Cel

Nie zapominaj "dlaczego to robisz?". Przy każdej rozmowie z Klientem, czy podczas przygotowania oferty pamiętaj, jaki jest Twój cel. Zadaj sobie np. takie pytania: "O czym będziemy rozmawiać? Co chcę przez to osiągnąć? Jaki będzie następny krok?".

brak komentarzy

blog intensys

Złe doświadczenia

W styczniu ubiegłego roku poruszaliśmy kwestię nieuczciwych praktyk niektórych firm tworzących strony internetowe....

czytaj

klienci

To, co robimy - robimy z pasją. Cenimy współpracę i dobre, partnerskie relacje. Umiemy słuchać i dzielić się naszą wiedzą. Dzięki temu zaufało nam już wielu. Zobacz, co o nas napisali.

referencje

newsletter

Zapisz się do naszego biuletynu, aby otrzymywać dwa razy w miesiącu przydatne informacje nt. skutecznej promocji Twojej firmy w Internecie.

Site map