blog

"Nie ma łatwej drogi do miejsc, gdzie warto iść"

Jesteś tutaj: Home / Blog / Notka / Porażka tygodnia
AA

Porażka tygodnia

2011-08-30 23:22:36 | Po godzinach | autor: Adrian | 1 komentarz

Mailing jest powszechną formą promocji internetowej. Nie ma w tym nic odkrywczego. Zasadniczo każdy w ten czy inny sposób z mailingiem się zetknął, jeśli tylko posiada konto pocztowe - wszak nie istnieją w 100% skuteczne mechanizmy obrony przed spamem.

Oczywiście obowiązujące prawo teoretycznie reguluje to, co i jak można wysyłać. Na dowód czego powszechne stały się "zapytania o możliwość wysłania oferty". Sam otrzymuję takich "zapytań" przynajmniej kilka w tygodniu. Ich treść potrafi być bardzo kreatywna, wręcz zaskakująca. Bywają nawet wiadomości spersonalizowane, w których czytam "Witam Panie Adrianie...".

Jednak to wszystko jest niczym w porównaniu z propozycją, którą otrzymałem przed kilkoma godzinami od pewnej tajemniczej firmy, której logo podejrzanie przypomina logo Adobe.

Cytuję:

Na szczególną uwagę zasługuje już pierwsze zdanie wiadomości. Jasne, wiem, że takie rzeczy wysyłane są "z automatu", ale litości... drodzy koledzy z branży - jeżeli już musicie wciskać kit, że "zapoznaliście się z ofertą handlową" potencjalnego klienta, to chociaż sprawdźcie, czy nie narażacie się przy tym na śmieszność. :)

Jeśli do powyższego dodać wspomniane wcześniej podobieństwo logo oraz "niewiarygodnie niskie ceny", możemy spróbować wyobrazić sobie, jaka jakość i rzeczywiste podejście się za tym kryją.

Pomijając kwestie merytoryczne, wniosek nasuwa się następujący: bez względu na formę promocji wypada zachować uczciwość. Kłamstwo (oszustwo?) nie tylko ma "krótkie nogi", ale w ślad za nim podąża kompletna porażka i złośliwy chichot losu.

1 komentarz
Arek - 20 Luty 2013, godzina 15:59

"Gwarantujemy NAJNIŻSZĄ OFERTĘ NA RYNKU..." ?? zrozumiał bym najniższą cenę, ale ofertę? a może to jest odpowiedź na ""pytanie" postawione w przedostatnim akapicie? :)

blog intensys

Złe doświadczenia

W styczniu ubiegłego roku poruszaliśmy kwestię nieuczciwych praktyk niektórych firm tworzących strony internetowe....

czytaj

klienci

To, co robimy - robimy z pasją. Cenimy współpracę i dobre, partnerskie relacje. Umiemy słuchać i dzielić się naszą wiedzą. Dzięki temu zaufało nam już wielu. Zobacz, co o nas napisali.

referencje

newsletter

Zapisz się do naszego biuletynu, aby otrzymywać dwa razy w miesiącu przydatne informacje nt. skutecznej promocji Twojej firmy w Internecie.

Site map