blog

"Nie ma łatwej drogi do miejsc, gdzie warto iść"

AA

Czy warto mieć stronę internetową?

2008-12-05 02:42:33 | Po godzinach | autor: Adrian Król | dodaj komentarz

Takie pytanie codziennie zadaje sobie wielu właścicieli firm. Oczywiście z naszej perspektywy, jako zajmujących się tworzeniem stron internetowych odpowiedź może wydawać się oczywista. Dlatego postaramy się przedstawić kilka racjonalnych argumentów dotyczących korzyści wynikających z posiadania dopasowanej do działalności firmy i skutecznej strony internetowej .

Internet jako powszechne miejsce poszukiwań informacji o produktach i usługach stał się niezastąpionym kanałem komunikacji z Klientami. Gąszcz reklam prasowych, spotów radiowych i telewizyjnych, a nawet ulicznych billboardów (notabene często niedostępnych dla małych i średnich przedsiębiorstw) nie przyciąga uwagi i zainteresowania potencjalnych odbiorców tak, jak kilka, kilkanaście lat temu.

Ogólnodostępna sieć jest obecnie medium, którego nie można ignorować. Oferta prezentowana na stronie internetowej trafia do osób, które szukają określonych usług lub produktów (np. za pomocą wyszukiwarki). Już na tym etapie strony www dalece przewyższają boksy reklamowe w prasie czy ogłoszenia radiowe, które docierają wprawdzie do rzeszy czytelników i słuchaczy, ale nie dają gwarancji, że natrafią na potencjalnych Klientów a ponadto są ograniczone nakładem i zakresem działania.

Strona internetowa jako reklama dostępna jest dla Klientów Twojej firmy przez całą dobę, we wszystkie dni roku bez wyjątków, z każdego miejsca na świecie. Potencjalni odbiorcy mogą zapoznać się z ofertą w każdej chwili nie ruszając się z fotela.

Nadto strony internetowe pozwalają na przekazanie niewspółmiernie większej ilości zawsze aktualnych informacji nt. Twojej firmy i oferty niż jakakolwiek inna forma promocji. Jakby tego było mało, strona www nie musi być tylko reklamą. Może sprzedawać (jako sklep internetowy) oraz pomagać w kontakcie z Klientem. Strona internetowa buduje wizerunek i świadomość marki, podnosi prestiż.

W obliczu powyższych korzyści stworzenie strony internetowej dla firmy okazuje się być nieporównywalnie (do innych wspomnianych sposobów promocji) tanie. Stworzenie strony to jednorazowa inwestycja, która w dodatku szybko się zwraca, a opłaty związane z jej rocznym utrzymaniem często wydają się być śmieszne.

Oczywiście myśląc o stronie www należy wybrać odpowiedniego wykonawcę, - tak, to brzmi jak reklama – wreszcie to też jest strona internetowa! :) – który doradzi, zadba o przygotowanie stosownej do branży i wymagań Twoich Klientów szatę graficzną, odpowiednie rozwiązania techniczne, a w rezultacie stworzy skuteczną i efektywną stronę internetową.

W najbliższym czasie opublikujemy kolejne artykuły dotyczące tematu strony internetowej dla firmy (elementy przejrzystej szaty graficznej, zagadnienia związane pozycjonowaniem oraz tworzenie treści przeznaczonych do publikacji w Internecie).

Tymczasem zapraszamy do działu Porady, w którym można znaleźć między innymi artykuł dotyczący doboru właściwej dla Twojej strony nazwy domeny.

brak komentarzy

blog intensys

Złe doświadczenia

W styczniu ubiegłego roku poruszaliśmy kwestię nieuczciwych praktyk niektórych firm tworzących strony internetowe....

czytaj

klienci

To, co robimy - robimy z pasją. Cenimy współpracę i dobre, partnerskie relacje. Umiemy słuchać i dzielić się naszą wiedzą. Dzięki temu zaufało nam już wielu. Zobacz, co o nas napisali.

referencje

newsletter

Zapisz się do naszego biuletynu, aby otrzymywać dwa razy w miesiącu przydatne informacje nt. skutecznej promocji Twojej firmy w Internecie.

Site map