blog

"Nie ma łatwej drogi do miejsc, gdzie warto iść"

AA

Pisz dla Klientów, nie dla konkurencji!

2010-11-24 10:10:51 | | autor: intensys.pl | dodaj komentarz

To, że właściwie każdej firmie wypada mieć stronę internetową wiedzą już nawet dzieci. Co ambitniejsi myślą o prowadzeniu firmowego bloga. Problem pojawia się, gdy przychodzi do wypełniania go treścią... co napisać?

Pierwsza, najważniejsza i zasadniczo jedyna rada - pisz o tym, co może interesować Twoich Klientów. Nie przechwalaj się przed konkurencją.

Nasz branżowy przykład. Wiele firm projektujących strony internetowe i różnego sortu agencje reklamowe posługują się na swoich stronach pojęciami i sformułowaniami znanymi tylko "wtajemniczonym". Na blogach piszą np. o tym "co nowego w HTML5" lub "jak zrobić fajny trick w photoshopie".

Jako potencjalny klient takiej firmy zadaj sobie teraz pytanie: czy to mi jest potrzebne?

Podobnie myślą Twoi Klienci. Nie warto na siłę imponować "tajemną wiedzą". Takie treści zrozumie jedynie potencjalna konkurencja, a przecież nie to jest celem Twojej firmowej strony www.

Napisz o rzeczach, które mogą realnie interesować kogoś, kto szuka Twoich usług. Pomóż zwykłemu człowiekowi zrozumieć Twoją pracę, rozwiej wątpliwości, doradź, rozwiąż problem. Jeżeli musisz pisać o rzeczach trudnych - napisz prosto i zrozumiale.

W ten sposób wypełnisz swoją stronę wartościową treścią i zdobędziesz zaufanie. Natomiast jeśli lubisz to, co robisz - nigdy nie zabraknie Ci tematów do pisania :)

Polecam również wcześniejsze wpisy poświęcone pisaniu:

Tagi:
brak komentarzy

blog intensys

Złe doświadczenia

W styczniu ubiegłego roku poruszaliśmy kwestię nieuczciwych praktyk niektórych firm tworzących strony internetowe....

czytaj

klienci

To, co robimy - robimy z pasją. Cenimy współpracę i dobre, partnerskie relacje. Umiemy słuchać i dzielić się naszą wiedzą. Dzięki temu zaufało nam już wielu. Zobacz, co o nas napisali.

referencje

newsletter

Zapisz się do naszego biuletynu, aby otrzymywać dwa razy w miesiącu przydatne informacje nt. skutecznej promocji Twojej firmy w Internecie.

Site map